Vásárlással kapcsolatos információk
Webáruházunkban történő vásárlás, termékek megtekintése
A weboldalon keresztül leadott megrendelések feldolgozása, kérdések megválaszolása rendszerint egy munkanapon belül megtörténik. Munkatársunk a megadott elérhetőségeken keresztül felveszi Önnel a kapcsolatot és tájékoztatást nyújt az elérhető árukészlettel, a fizetés menetével, a várható szállítási határidővel, továbbá az egyéb felmerülő kérdésekkel kapcsolatban.
Termékeink jelentős része, valamint a szín és szövetválaszték bemutatótermeinkben is megtekinthető. A részletekkel kapcsolatban kérjük, érdeklődjön munkatársainknál!
Összeszerelés
A webáruházunkban vásárolt bútorok összeszerelése a rajzos útmutatók alapján igen egyszerű. Ha mégis segítségre lenne szüksége, gyakorlott munkatársaink elvégzik Ön helyett a munkát. Akár a bútorok raktárunkban történő összeszerelését, akár a helyszíni szerelést választja, biztos lehet benne, hogy tapasztalt asztalosaink szakszerű munkával teremtenek maradandó értéket otthonában. A részletekről kérjük, érdeklődjön munkatársainknál.
Szállítással kapcsolatos információk
Házhozszállítás
Az áru beérkezését követően munkatársunk az előzetesen megadott elérhetőségek valamelyikén felveszi Önnel a kapcsolatot. Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy a szállítás költségét áraink nem tartalmazzák.
A beérkezett áruk üzletünk raktárából szállíthatóak el, illetve – külön díj ellenében – gyakorlott kollégáink gondoskodnak a bútorok szakszerű házhozszállításáról.
A szállítási lehetőségekről és árakról üzletünkben, illetve telefonon érdeklődhet.
Garanciával kapcsolatos információk
Garancia
A Ptk.-val összhangban termékeink esetében – hacsak a gyártó erről kifejezetten másképp nem rendelkezik – a jótállás időtartama egy év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.